ලංකා ජිහාඩය හෙවත් මුස්ලිම් කොංග්‍රසයේ අපේ තම්බියෙක් නැගෙනහිර ඡන්දයට තුරුම්පු පාවිච්චියක් ගැන කිව්වා මතකද? නමුත් ඒ තම්බියා කිව්වෙ නැහැනෙ මොනවද තුරුම්පු කියල. මෙන්න එකක් එලියට ආව. ආණ්ඩුවෙන් වෙන් වෙලා ඡන්දය ඉල්ලන්න කලින් ආණ්ඩුවට කියල තමන්ගෙම තම්බි හැත්තට පාරක් දී ගන්න ඕන නිසා සිකුරාද පොලිටික්ස් වලින් තමයි මේ ඉස්ලාම් කුමණ්ත්‍රනේ දියත් කලේ. මමත් ගියානෙ ප්‍රේයාස් වලට. වැඩේ මාට්ටු. මේ හැත්ත දන්නව බඩු ගහන එක විතරක් දේව කාරිය ලෙස කරන හකීම් තම්බිය ඡන්දෙන් ඇන ගන්න බව. ඒක නිසා බොරු ආණ්ඩු විරෝධයක් හම්බයො අතර මවල වාසි ගන්න ගහපු තුරුම්පුවේ ස්වභාවය අගෙයි නේද?

දිවයින කතෘ ඉතින් ටිකක් ලඳ , බොලඳ , කින්ඩි පොරක්. පොරගේ ගොබ්බ කතා ටික අයින් කරල නියම සාරය එක්ක කතාව තමයි මම දාන්නෙ. ගලෙන් පට්ට ගන්න එක අපේ තම්බි එක්ක ජාතික සමගියට වඩා ලේසි වැඩක් කියල මේ පොන්සි කතෘ දන්නෙ නැහැ.

ගින්න නැති දුම!

තවමත් හිස එසවීමට තැත් කරන බෙදුම්වාදයේ දුෂ්ට බලවේග, යුද ජයග්‍රහණය නිසා පරාජයට පත් වුණ කුහක ජාත්‍යන්තරය, ගෝලීය ආර්ථික උද්ධමනය යන මළ පෙරේතයන් ඉදිරිපිට නොසැලී සිටීම සඳහා ශ්‍රී ලංකාව දරන උත්සාහයට මේ බිමේ උපන් සියලු දෙනා ජාති, ආගම්, කුල භේද නොසලකා අවංක සහයෝගය දිය යුතු අවස්‌ථාවකි මේ. එසේ තිබියදී උතුරු පළාතට අයත් මන්නාරමේදී දෙමළ සහ මුස්‌ලිම් ධීවර පිරිස්‌ අතර හටගත් ගැටුම ඉතා ෙ€දනීය ය. ඒ ගැටුමට මුල් වූ තත්ත්වය අපි මෙසේ කෙටියෙන් දක්‌වමු.

1. මන්නාරමේ උප්පුකුලමේ වෙඩිතල්තිව් ධීවර ගම්මානය මෙයට වසර 25 කට පෙර මුස්‌ලිම් ධීවරයන්ට අයත් බිමකි.

2. උතුරේ යුද්ධය නිසා මුස්‌ලිම් ධීවරයෝ ප්‍රදේශය හැර යති. එහි පදිංචියට එන දෙමළ ධීවර පිරිසක්‌ කොටින්ට කප්පම් ගෙවමින් ධීවර කර්මාන්තය කරති.

3. යුද්ධය නිම වූ පසු එම ගමට නැවත එන මුස්‌ලිම් ජනයා භූමියේ අයිතිය දෙමළ ජනයාගෙන් ඉල්ලති. දෙපිරිස අතර ගැටුම් හට ගනී.

4. සිද්ධිය උසාවි යයි. සති තුනක්‌ තුළ දෙමළ ධීවරයන්ට පදිංචිය පිණිස සුදුසු භූමියක්‌ දී මුස්‌ලිම් ජනයාට ධීවර ගම ආපසු දෙන ලෙස මහෙස්‌ත්‍රාත්වරයා නියෝග කරයි.

5. එතෙක්‌ ඉවසන්නට බැරි බව මුස්‌ලිම් ධීවරයෝ කියති. අධිකරණයට ගල් ගසන මුස්‌ලිම් ධීවරයෝ මන්නාරම පොලිස්‌ ස්‌ථානාධිපති ඇතුළු නිලධාරීන් සිවුදෙනකුට පහරදී බරපතළ තුවාල කරති.

මෙතැන් සිට අපට හිතන්නට සිදුවන්නේ මේ රට කවදාවත් හැදීමට පුළුවන් රටක්‌ නොවන බ වය. විසිපස්‌ අවුරුද්දක්‌ ඉවසා සිටි මුස්‌ලිම් ධීවරයන්ට සති තුනක්‌ ඉවසන්නට බැරිද? ඇත්තම කතාව නම් ඔවුන්ට ඉවසන්නට හැකි බවය. එසේ ඉවසා සිටීමට බැරි කිසිදු ඇඟේ රුදාවක්‌ නිර්ධන පන්තියක මුස්‌ලිම් තම්බි ගෙරියන්ට කවදාවත් තිබුණේ නැත. අවස්ථා සම්බන්ධය පරීක්ෂා කල විට මුස්‌ලිම්  නිවටයන් ප්‍රචණ්‌ඩ කිරීම සඳහා මුස්ලිම් කොන්ග්‍රස් තුරුම්පු කාරයන් යටින් සිටින බව ඕනෑම මැටි මෝලෙකුට පෙනී යනු ඇත. කෙසේ වුවත් එහා පැත්තේ තිබෙන පළාත හෙවත් නැගෙනහිර පළාතේ පළාත් සභා ඡන්දය අත ළඟ තිබියදී උතුර නොසන්සුන් වන්නට පටන් ගත්තේ ඇයි? මුස්‌ලිම් ධීවර නිවටයන් ලංකාවේ ඉස්ලාම් අන්තවාදීන් වන, ජිහාඩ් මුස්ලිම් කොංග්‍රසය විසින් අතකොළු හැටියට පාවිච්චි කරනු ලබන බව ඉතා හොඳින් පෙනේ.

ප්‍රතිචාර
  1. puka dena muusalaya පවසයි:

    මුස්ලිම් මිනිහෙක් චු කරත් ඒක ඒක කරන්නෙත් ගෑනියෙක් වගේ බිම ඉඳගෙන වේට්ටිය උස්සගෙන. හරිම හිරිකත විධියට. ලැජ්ජ නැති අපේ හැත්ත. ඊට පස්සෙ ටක් ගාලා සාක්කුවෙන් පොකට් කුරාන් එක අරන් අදාල වර්ස් එක අනුව අර බඩු ගහලම දෑ කැත්ත වගේ ඇද වෙලා හොරි වලින් වැහිල ගිය ඉස්ලාම් පක වතුරෙන් හෝදනව. චීය නේද? කුරාන් වල පුක හෝදන එක හිටන් කියල තියෙනවනෙ. නැත්නම් අපේ උන් ඒකවත් කිසිම දාක හෝදන්නෙ නැහැ. ගඳේ බැරි වෙයි එහෙනම් මුළු අරාබියම, දැන් නම් එන්නෙ උන් ගෙ දාඩිය විතරයි නෙ.

    මගේ සීය කරලියැද්ද කියල පාහර නාකි පකෙක්. ඌ දුවල හැදුවෙ පට්ට වේෂියො ගානට. කොටින්ම සීය උන්ව දූෂණය කලේ ඌට තම්බියෙක් දීපු කුරාන් එකක් බලපු පාරයි. ඊට පස්සෙ මූ තම්බියෙක් වුනා. නම වෙනස් කලේ නැහැ. තමන් අතින් සල්ලම් වෙච්ච දුව, ඒ කියන්නෙ මූසල මගේ අම්මව, මේ නාකි පකා ගෙදරට පොල්කටු එකතු කරන්න ආපු හිඟන තම්බියට බන්දල දුන්න. ඊට පස්සෙ අන්න ඒ ලෙබි තාත්තට දාව අපේ අම්මගෙ කුණු හුත්තෙන් තමයි මම උපන්නෙ. මම ඉස්ලාමෙට හරිම ළැදියි. සීය මතක් වෙද්දි බෞද්ධයෝ මරන් කන්න හිතෙනව. ඌ අපේ අම්මට (තමන්ගෙ දුවට ) හිකුවෙ හිතෙන් තම්බියෙක් වෙලා කියල මම පිලිගන්නෙ නැහැ.

    muusalaya@gmail.com
    IP: 109.145.184.40

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න /  වෙනස් කරන්න )

Google photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න /  වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න /  වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න /  වෙනස් කරන්න )